Tag Archives: Taman Tas Kuantan

Wedding Reception – Najwa+Mustafa Kamal

Najwa+Mus 50
Najwa+Mus 51
Najwa+Mus 52
Najwa+Mus 53
Najwa+Mus 54
Najwa+Mus 55
Najwa+Mus 56
Najwa+Mus 57
Najwa+Mus 58
Najwa+Mus 59
Najwa+Mus 61
Najwa+Mus 62
Najwa+Mus 63
Najwa+Mus 64
Najwa+Mus 60
Najwa+Mus 65
Najwa+Mus 36
Najwa+Mus 37
Najwa+Mus 38
Najwa+Mus 39
Najwa+Mus 40
Najwa+Mus 42
Najwa+Mus 43
Najwa+Mus 46
Najwa+Mus 47
Najwa+Mus 48
Najwa+Mus 49
Najwa+Mus 66
Najwa+Mus 68
Najwa+Mus 67
Najwa+Mus 69
Najwa+Mus 70
Najwa+Mus 71
Najwa+Mus 72
Najwa+Mus 73
Najwa+Mus 74
Najwa+Mus 75
Najwa+Mus 76
Najwa+Mus 77
Najwa+Mus 78
Najwa+Mus 79.1
Najwa+Mus 79
Najwa+Mus 80
Najwa+Mus 81
Najwa+Mus 82
Najwa+Mus 83
Najwa+Mus 85
Najwa+Mus 86
Najwa+Mus 87
Najwa+Mus 88
Najwa+Mus 89
Najwa+Mus 90
Najwa+Mus 91
Najwa+Mus 93
Najwa+Mus 94
Najwa+Mus 95
Najwa+Mus 96
Najwa+Mus 97
Najwa+Mus 98
Najwa+Mus 99
Najwa+Mus 100
Najwa+Mus 101
Najwa+Mus 102
Najwa+Mus 103

Untuk sebarang pertanyaan berkenaan pakej yang ditawarkan, sila hubungi butiran di bawah:

Naserun Ngatiman
{principal photographer}
naserunphotoworks
Tel: {019}{9459596}

Tagged , , , , ,

SOLEMNIZATION & RECEPTION – AUS + `AIFAA – 29092012

Assalamualaikum..apa khabar korang semua, harap2 sihat sejahtera hendaknya..alhamdulillah, akhirnya dapat juga saya menyiapkan entry untuk kali ni. Ok la, untuk kali ni saya nak kongsikan kat korang semua update semasa Majlis Perkahwinan Aus dan `Aifaa. Aus ni sebenarnya kawan semasa sekolah rendah dulu. Ramai dah kawan2 sebaya yang dah kawin ni,mula la rase macam nak kawin..hehe, tak pe kumpul duit dulu..ok la untuk Majlis die orang ni telah diadakan di Dewan Serbaguna Taman Tas, Kuantan.

aifa+aus 3
aifa+aus 4
aifa+aus 5
aifa+aus 6
aifa+aus 7
aifa+aus 8
aifa+aus 9
aifa+aus 10
aifa+aus 11
aifa+aus 13
aifa+aus 12
aifa+aus 14
aifa+aus 15
aifa+aus 16
aifa+aus 17
aifa+aus 76
aifa+aus 19
aifa+aus 21
aifa+aus 22
aifa+aus 23
aifa+aus 20
aifa+aus 24
aifa+aus 25
aifa+aus 26
aifa+aus 27
aifa+aus 28
aifa+aus 29
aifa+aus 30
aifa+aus 31
aifa+aus 32
aifa+aus 33
aifa+aus 34
aifa+aus 35
aifa+aus 36
aifa+aus 37
aifa+aus 38
aifa+aus 39
aifa+aus 40
aifa+aus 41
aifa+aus 42
aifa+aus 43
aifa+aus 44
aifa+aus 75
aifa+aus 46
aifa+aus 47
aifa+aus 49
aifa+aus 51
aifa+aus 52
aifa+aus 53
aifa+aus 54
aifa+aus 55
aifa+aus 56
aifa+aus 57
aifa+aus 58
aifa+aus 59
aifa+aus 60
aifa+aus 61
aifa+aus 62
aifa+aus 63
aifa+aus 64
aifa+aus 65
aifa+aus 66
aifa+aus 67
aifa+aus 2
aifa+aus 68
aifa+aus 69
aifa+aus 70
aifa+aus 71
aifa+aus 1
aifa+aus 72
aifa+aus 73

aifa+aus 74

fuh..itu saje la untuk kali ni..Jutaan terima kasih kepada keluarga pihak perempuan kerana telah memberi layanan yang terbaik..sekian, wassalam..

Untuk sebarang pertanyaan berkenaan pakej yang ditawarkan, sila hubungi butiran di bawah:

Naserun Ngatiman
naserunphotoworks
Tel: {019}{9459596}

Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,