Tag Archives: Jurugambar Muadzam Shah

SOLEMNIZATION & RECEPTION – AUS + `AIFAA – 29092012

Assalamualaikum..apa khabar korang semua, harap2 sihat sejahtera hendaknya..alhamdulillah, akhirnya dapat juga saya menyiapkan entry untuk kali ni. Ok la, untuk kali ni saya nak kongsikan kat korang semua update semasa Majlis Perkahwinan Aus dan `Aifaa. Aus ni sebenarnya kawan semasa sekolah rendah dulu. Ramai dah kawan2 sebaya yang dah kawin ni,mula la rase macam nak kawin..hehe, tak pe kumpul duit dulu..ok la untuk Majlis die orang ni telah diadakan di Dewan Serbaguna Taman Tas, Kuantan.

aifa+aus 3
aifa+aus 4
aifa+aus 5
aifa+aus 6
aifa+aus 7
aifa+aus 8
aifa+aus 9
aifa+aus 10
aifa+aus 11
aifa+aus 13
aifa+aus 12
aifa+aus 14
aifa+aus 15
aifa+aus 16
aifa+aus 17
aifa+aus 76
aifa+aus 19
aifa+aus 21
aifa+aus 22
aifa+aus 23
aifa+aus 20
aifa+aus 24
aifa+aus 25
aifa+aus 26
aifa+aus 27
aifa+aus 28
aifa+aus 29
aifa+aus 30
aifa+aus 31
aifa+aus 32
aifa+aus 33
aifa+aus 34
aifa+aus 35
aifa+aus 36
aifa+aus 37
aifa+aus 38
aifa+aus 39
aifa+aus 40
aifa+aus 41
aifa+aus 42
aifa+aus 43
aifa+aus 44
aifa+aus 75
aifa+aus 46
aifa+aus 47
aifa+aus 49
aifa+aus 51
aifa+aus 52
aifa+aus 53
aifa+aus 54
aifa+aus 55
aifa+aus 56
aifa+aus 57
aifa+aus 58
aifa+aus 59
aifa+aus 60
aifa+aus 61
aifa+aus 62
aifa+aus 63
aifa+aus 64
aifa+aus 65
aifa+aus 66
aifa+aus 67
aifa+aus 2
aifa+aus 68
aifa+aus 69
aifa+aus 70
aifa+aus 71
aifa+aus 1
aifa+aus 72
aifa+aus 73

aifa+aus 74

fuh..itu saje la untuk kali ni..Jutaan terima kasih kepada keluarga pihak perempuan kerana telah memberi layanan yang terbaik..sekian, wassalam..

Untuk sebarang pertanyaan berkenaan pakej yang ditawarkan, sila hubungi butiran di bawah:

Naserun Ngatiman
naserunphotoworks
Tel: {019}{9459596}

Advertisements
Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Ain+Faizal – Persandingan 10062012

Alhamdulillah..akhirnya sekali lagi saya dapat menyiapkan entry untuk majlis perkahwinan Faizal dan Ain, sebelum ini saya sudah update majlis pernikahan mereka, kali ni saya nak update pula majlis persandingan mereka, kedua-dua majlis ni diadakan pada hari yang berlainan, pernikahan mereka diadakan pada malam jumaat, manakala persandingannya pula diadakan pada hari ahad. ok lah..daripada saya bercerita panjang..korang layan dulu gambar-gambar pada majlis persandingan mereka..

ijalb1
ijalb2
ijalb3
ijalb4
ijalb10
ijalb5
ijalb6
ijalb8
ijalb7
ijalb9
ijalb11
ijalb12
ijalb14
ijalb13
ijalb15
ijalb16
ijalb18
ijalb17
ijalb19
ijalb20
ijalb21
ijalb22
ijalb23
ijalb24
ijalb25
ijalb26
ijalb27
ijalb28
ijalb29
ijalb30
ijalb31
ijalb34
ijalb32
ijalb35
ijalb36
ijalb33
ijalb39
ijalb38
ijalb37
ijalb40
ijalb41
ijalb42
ijalb43
ijalb44
ijalb45
ijalb46
ijalb47
ijalb48
ijalb49
ijalb54
ijalb50
ijalb52
ijalb53
ijalb51
ijalb55

Itu saje untuk kali ini, harap korang semua dapat berpuas hati..sebarang komen dialu-alukan:) ok,diucapkan terima kasih kepada pasangan pengantin kerana memberikan kerjasama yang sepenuhnya walaupun terpakse buat-buat muke senyum sampai penat..hehe, dan juga terima kasih kepada kedua-dua keluarga pasangan, terutama sekali keluarga sebelah pengantin perempuan..Wassalam..:)

Untuk sebarang pertanyaan berkenaan pakej yang ditawarkan, sila hubungi butiran di bawah:

Naserun Ngatiman
naserunphotoworks
Tel: {019}{9459596}

Tagged , , , ,