Monthly Archives: March 2013

Mirza+Along – Akad Nikah & Sanding – Felda Selancar 2, Muadzam Shah, Pahang.

Salam,
Apa khabar semua, diharap semua sihat hendak nya. Ok la kali ni aku nak kongsikan kat korang semua gambar-gambar semasa maljis perkahwinan Rizuan dan Mirza.Pasangan pengantin kali ni juga adalah rakan aku semasa di sekolah teknik dulu, ramai kawan2 sekolah dulu yang dah kawin. Aku ni pulak in sya allah akan datang..hehe, tanpa membuang masa, korang layan dulu gambar2 kat bawah ni..

mirza+along8
mirza+along6
mirza+along4
mirza+along3
mirza+along5
mirza+along11
mirza+along7
mirza+along14
mirza+along15
mirza+along10
mirza+along17
mirza+along19
mirza+along18
mirza+along20
mirza+along21
mirza+along22
mirza+along23
mirza+along24
mirza+along25
mirza+along26
mirza+along27
mirza+along28
mirza+along30
mirza+along52
mirza+along31
mirza+along32
mirza+along33
mirza+along48
mirza+along51
mirza+along54
mirza+along55
mirza+along59
mirza+along56
mirza+along58
mirza+along57
mirza+along60
mirza+along61
mirza+along62
mirza+along63
mirza+along64
mirza+along65
mirza+along66
mirza+along67
mirza+along68
mirza+along69
mirza+along70
mirza+along50
mirza+along47
mirza+along49
mirza+along46
mirza+along45
mirza+along44
mirza+along43
mirza+along42
mirza+along41
mirza+along40
mirza+along39
mirza+along38
mirza+along37
mirza+along36
mirza+along35
mirza+along1
mirza+along34

ok, tu saje untuk kali ni..

Untuk sebarang pertanyaan berkenaan pakej yang ditawarkan, sila hubungi butiran di bawah:

Naserun Ngatiman
naserunphotoworks
Tel: {019}{9459596}

Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Shahfarie+Suraya – Felda Redong 1, Segamat Johor.

Assalamualaikum, apa khabar semua.. untuk kali ini saya akan update entry untuk majlis menyambut menantu Shahfarie dan juga Suraya. Majlis ni telah berlangsung di Felda Redong 1, Segamat, Johor. Sebenarnya Shahfarie ni kawan aku masa di sekolah teknik dulu, kawan 1 dorm dan 1 kelas. Seronok rasa nya bila dapat berjumpa semula kawan-kawan lama ni, banyak benda yang dapat disembangkan maklum la masing-masing dah bekerja dan berjaya.Untuk tidak membuang masa, korang layan la dulu gambar-gambar semasa majlis berlangsung dan juga gambar semasa sesi outdoor.

shah+suraya9
shah+suraya3a
shah+suraya3b
shah+suraya4
shah+suraya5
shah+suraya6
shah+suraya7
shah+suraya8
shah+suraya10
shah+suraya11
shah+suraya12
shah+suraya13
shah+suraya14
shah+suraya15
shah+suraya16
shah+suraya17
shah+suraya18
shah+suraya19
shah+suraya20
shah+suraya21
shah+suraya22
shah+suraya23
shah+suraya24
shah+suraya25
shah+suraya26
shah+suraya28
shah+suraya29
shah+suraya30
shah+suraya31
shah+suraya32
shah+suraya33
shah+suraya34
shah+suraya35
shah+suraya36
shah+suraya37
shah+suraya38
shah+suraya39
shah+suraya40
shah+suraya41
shah+suraya42
shah+suraya43
shah+suraya44
shah+suraya45
shah+suraya47
shah+suraya48
shah+suraya49
shah+suraya50
shah+suraya51
shah+suraya52
shah+suraya53
shah+suraya62
shah+suraya54
shah+suraya56
shah+suraya55
shah+suraya57
shah+suraya58
shah+suraya59
shah+suraya60
shah+suraya61
shah+suraya63
shah+suraya65
shah+suraya64
shah+suraya66
shah+suraya67
shah+suraya68
shah+suraya69
shah+suraya70
shah+suraya71
shah+suraya72
shah+suraya73
shah+suraya75
shah+suraya77
shah+suraya76
shah+suraya78
shah+suraya79
shah+suraya81
shah+suraya80
shah+suraya82
shah+suraya83

Ok itu saje untuk kali ni, saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada shahfarie dan keluarga kerana memberi layanan yang cukup baik sekali semasa saya disana. Yang x boleh tahan, tukang tangkap gambar boleh menginap pulak kat bilik pengantin.Ape nak kisah pengantin member2..haha. Ok la jumpa lagi untuk entry yang akan datang.. Salam..

Untuk sebarang pertanyaan berkenaan pakej yang ditawarkan, sila hubungi butiran di bawah:

Naserun Ngatiman
naserunphotoworks
Tel: {019}{9459596}

Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Reception – Aizad + Miza – Dewan IUC (KLIUC), Bangi.

Alhamdulillah, akhirnya dapat juga saya siap kan update untuk persandingan Aizad dan Miza, majlis ini telah diadakan di sebelah keluarga pengantin lelaki, yang bertempat di Dewan KLIUC, yang sekarang dikenali IUC ringkasan untuk Infrastructure Universiti College. Saya memohon beribu kemaafan kepada Aizad dan Miza diatas kelewatan untuk menyiapkan update ini kerana kesibukan menjalani praktikal.Ok lah.. korang layan dulu gambar-gambar dibawah.

aizad+miza4
aizad+miza5
aizad+miza6
aizad+miza7
aizad+miza8
aizad+miza9
aizad+miza10
aizad+miza11
aizad+miza14
aizad+miza12
aizad+miza16
aizad+miza13
aizad+miza15
aizad+miza17
aizad+miza18
aizad+miza20
aizad+miza21
aizad+miza19
aizad+miza22
aizad+miza23
aizad+miza22a
aizad+miza24
aizad+miza25
aizad+miza26
aizad+miza27
aizad+miza28
aizad+miza29
aizad+miza30
aizad+miza31
aizad+miza32
aizad+miza33
aizad+miza34
aizad+miza35
aizad+miza36
aizad+miza37
aizad+miza38
aizad+miza39
aizad+miza40
aizad+miza40a
aizad+miza40b
aizad+miza40c
aizad+miza40d
aizad+miza40f
aizad+miza40e
aizad+miza42
aizad+miza41
aizad+miza1
aizad+miza2
aizad+miza3
aizad+miza43
aizad+miza44

Sekian saja untuk kali ini..ada 2 majlis lagi yang perlu di update, jadi tunggu..ok assalamualaikum.

Untuk sebarang pertanyaan berkenaan pakej yang ditawarkan, sila hubungi butiran di bawah:

Naserun Ngatiman
naserunphotoworks
Tel: {019}{9459596}

Tagged , , , , , , , , , , ,

Wedding Teaser – Aizad & Miza

aizad+miza1
aizad+miza2
aizad+miza3

Untuk sebarang pertanyaan berkenaan pakej yang ditawarkan, sila hubungi butiran di bawah:

Naserun Ngatiman
naserunphotoworks
Tel: {019}{9459596}

Tagged , , , , , , , ,