Monthly Archives: November 2012

Majlis Menyambut Menantu – Aus+`Aifaa – 06102012 {Keratong 10}

Assalamualaikum..apa khabar semua, alhamdulillah akhirnya dapat juga saya menyiapkan entry kali ini..sebenarnya editing dah siap cuma tak ada masa untuk mengupload, disebabkan busy menyiapkan projek tahun akhir saya. Memang pening kepale jugak la, itu la yang membuatkan kadang kala tak ada mood..eheh..ok la untuk kali ni.. saya nak kemaskini Majlis Menyambut Menantu Aus dan `Aifaa, kali ni di kampung saya sendiri iaitu di Keratong 10. Ok la korang layan dulu gambar2 semasa majlis dan juga semasa outdoor..

aus+aifaa2a
aus+aifa1a
aus+aifaa3
aus+aifaa4
aus+aifaa5
aus+aifaa6
aus+aifaa7
aus+aifaa8
aus+aifaa9
aus+aifaa10
aus+aifaa11
aus+aifaa12
aus+aifaa13
aus+aifaa14
aus+aifaa14a
aus+aifaa14b
aus+aifaa14c
aus+aifaa15
aus+aifaa16
aus+aifaa17
aus+aifaa16b
aus+aifaa14d
aus+aifaa16a
aus+aifaa17a
melintang 5239x3507
aus+aifaa18
aus+aifaa19
aus+aifaa20
aus+aifaa21
aus+aifaa22
aus+aifaa23
aus+aifaa24
aus+aifaa25
aus+aifaa26
aus+aifaa27
aus+aifaa28
aus+aifaa29
aus+aifaa30
aus+aifaa31
aus+aifaa32
aus+aifaa33
aus+aifaa34
aus+aifaa35
aus+aifaa36
aus+aifaa1

ok lah itu saje untuk kali ini, semoga berjumpa lagi..sakit jugak duduk lame2 atas kerusi ni..sedar tak sedar dah pukul 4.40 pagi!!, tu la bile datang je mood..sampaikan waktu pun dah x perasan..haha..

k salam,

Untuk sebarang pertanyaan berkenaan pakej yang ditawarkan, sila hubungi butiran di bawah:

Naserun Ngatiman
naserunphotoworks
Tel: {019}{9459596}

Advertisements
Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , ,