Monthly Archives: October 2012

SOLEMNIZATION & RECEPTION – AUS + `AIFAA – 29092012

Assalamualaikum..apa khabar korang semua, harap2 sihat sejahtera hendaknya..alhamdulillah, akhirnya dapat juga saya menyiapkan entry untuk kali ni. Ok la, untuk kali ni saya nak kongsikan kat korang semua update semasa Majlis Perkahwinan Aus dan `Aifaa. Aus ni sebenarnya kawan semasa sekolah rendah dulu. Ramai dah kawan2 sebaya yang dah kawin ni,mula la rase macam nak kawin..hehe, tak pe kumpul duit dulu..ok la untuk Majlis die orang ni telah diadakan di Dewan Serbaguna Taman Tas, Kuantan.

aifa+aus 3
aifa+aus 4
aifa+aus 5
aifa+aus 6
aifa+aus 7
aifa+aus 8
aifa+aus 9
aifa+aus 10
aifa+aus 11
aifa+aus 13
aifa+aus 12
aifa+aus 14
aifa+aus 15
aifa+aus 16
aifa+aus 17
aifa+aus 76
aifa+aus 19
aifa+aus 21
aifa+aus 22
aifa+aus 23
aifa+aus 20
aifa+aus 24
aifa+aus 25
aifa+aus 26
aifa+aus 27
aifa+aus 28
aifa+aus 29
aifa+aus 30
aifa+aus 31
aifa+aus 32
aifa+aus 33
aifa+aus 34
aifa+aus 35
aifa+aus 36
aifa+aus 37
aifa+aus 38
aifa+aus 39
aifa+aus 40
aifa+aus 41
aifa+aus 42
aifa+aus 43
aifa+aus 44
aifa+aus 75
aifa+aus 46
aifa+aus 47
aifa+aus 49
aifa+aus 51
aifa+aus 52
aifa+aus 53
aifa+aus 54
aifa+aus 55
aifa+aus 56
aifa+aus 57
aifa+aus 58
aifa+aus 59
aifa+aus 60
aifa+aus 61
aifa+aus 62
aifa+aus 63
aifa+aus 64
aifa+aus 65
aifa+aus 66
aifa+aus 67
aifa+aus 2
aifa+aus 68
aifa+aus 69
aifa+aus 70
aifa+aus 71
aifa+aus 1
aifa+aus 72
aifa+aus 73

aifa+aus 74

fuh..itu saje la untuk kali ni..Jutaan terima kasih kepada keluarga pihak perempuan kerana telah memberi layanan yang terbaik..sekian, wassalam..

Untuk sebarang pertanyaan berkenaan pakej yang ditawarkan, sila hubungi butiran di bawah:

Naserun Ngatiman
naserunphotoworks
Tel: {019}{9459596}

Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Wedding Teaser – Aus+`Aifaa

aifa+aus 1
aifa+aus 2

Untuk sebarang pertanyaan berkenaan pakej yang ditawarkan, sila hubungi butiran di bawah:

Naserun Ngatiman
naserunphotoworks
Tel: {019}{9459596}