Monthly Archives: August 2012

Wedding Teaser-Azuan+Yuniza

azuan+yuniza
azuan+yuniza1a

Untuk sebarang pertanyaan berkenaan pakej yang ditawarkan, sila hubungi butiran di bawah:

Naserun Ngatiman
naserunphotoworks
Tel: {019}{9459596}

Tagged

solemnization-Yuniza+Azuan 240812

Assalamualaikum..apa khabar korang semua,diharap semua sihat2 sahaja hendaknya. Rase nye tak terlewat lagi untuk saya mengucapkan “Selamat hari raya maaf zahir dan batin” kire nye saya ada membuat kesilapan yang tak disedari..Ok lah, belum habis lagi kehangatan beraya dah ada orang melangsungkan perkahwinan..untuk kali ni saya nak kongsikan dengan korang semua update semasa majlis akad nikah pasangan Azuan dan Yuniza, untuk pengetahuan korang semua die orang berdua ni adalah rakan saya satu sekolah dahulu semasa di SMA Bukit Ibam..macam mana boleh bersatu pun saya tak tau..dulu takde pulak dengar die orang berkapel-kapel ni..tup2 je dengar die orang nak kawin..hehe..tapi semua nya sudah ditentukan oleh Allah..ok la korang layan dulu gambar-gambar semasa majlis berlangsung.

yuni+azuan2
yuni+azwan1
yuni+azwan3
yuni+azwan14
yuni+azwan5
yuni+azwan4
yuni+azwan6
yuni+azwan7
yuni+azwan8
yuni+azwan9
yuni+azwan12
yuni+azwan13

majlis persandingan mereka pula diadakan pada keesokan hari..untuk entry majlis persandingan mereka akan saya update pada masa yang terdekat ni..jadi tungguuuu…ok la itu saje untuk kali ni..sekian, wassalam..

Untuk sebarang pertanyaan berkenaan pakej yang ditawarkan, sila hubungi butiran di bawah:

Naserun Ngatiman
naserunphotoworks
Tel: {019}{9459596}

Tagged , , , ,